Vodoléčba

Vodoléčba neboli hydroterapie je léčebná procedura, která využívá fyzikálních vlastností vody, především působení různých teplot, mechanického působení (masáž proudem vody) nebo vztlaku (a tím odlehčení těla v koupeli)

Působením vodních procedur se příznivě ovlivňují choroby pohybového aparátu, zlepšuje se prokrvení organizmu, odstraňují poruchy neurovegetativního rázu. Vodoléčba rovněž zvyšuje fyzickou i psychickou odolnost nemocného.

Celotělová vodoléčba

Je dobrá pro celkovou relaxaci nejen svalstva, ale i mysli. Teplá voda v kombinaci s vířivkou a perličkou je pak ideální jako pomocná procedura k léčbě poúrazových a pooperačních stavů nebo pro odstranění bolestí pohybového aparátu. Zvýšené prokrvení, ke kterému během kůry dochází, je dobré taky při chronických zánětlivých stavech kloubů a při artrózách.

Vodoléčba horních končetin

Vířivá koupel pro horní končetiny je masáž, která se provádí pod vodou jemnými tryskami a vířením proudů vody. Podporuje lepší prokrvení končetin a látkovou výměnu ve tkáních.

Kneippův chodník

Je léčebná procedura, která funguje na principu střídání teplé a studené vody. Pomáhá nejen na unavená chodidla, ale také stimuluje nervový a imunitní systém. Pozitivně ovlivňuje krevní oběh, stimuluje tělesnou energii a má vliv na spánek. Celkově ovlivňuje odolnost organismu. Hydromasáž spojená s masážním účinkem bazénu s oblázkovým dnem je velmi příjemná.

Kneippův chodník